Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem. Dokonanie zakupu lub rejestracja w serwisie jest równoznaczne z jego akceptacją. Podane ceny zawierają podatek VAT.

§ 1
Informacje podstawowe
centrumslubne-dalia.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Anna Czarnecka-Dembińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Anna Czarnecka- Dembińska Dalia w Krakowie przy ul. Józefa Dietla 44, 31-039, wpisaną do CEIDIG. Regulamin określa zasady zawierania transakcji w sklepie centrumslubne-dalia.pl

§2
Termin realizacji zamówienia
Zamówienia wysyłane są  w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili zaksięgowania  wpłaty, najdalej do 10 dni roboczych od momentu akceptacji projektu w przypadku produktów na zamówienie. W przypadku pilnych zamówień prosimy zawrzeć taką informację w komentarzu zamówienia. W przypadku braku towaru w magazynie Dalia lub u producenta i wydłużonego czasu realizacji zamówienia, klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailem o przewidywanym terminie wysyłki lub niemożliwości realizacji zamówienia. Dołożymy wszelkich starań, aby zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.

§3
Dostawa i płatność
Paczki wysyłamy w każdy dzień roboczy. Po wysyłce  każdy klient zostaje o tym poinformowany drogą elektroniczną. W przypadku opóźnienia w dostawie paczki prosimy o kontakt. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy przez zamawiającego. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki wynikające z opóźnień  firmy kurierskiej lub innej firmy realizującej dostarczanie przesyłek.

Płatności prosimy kierować na nr konta w Banku PKO S.A.
57195000012006002020830001
Anna Czarnecka-Dembińska Dalia
ul. Józefa Dietla 44, 31-039 Kraków
W tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko zamawiającego bądź numer zamówienia.
Poniższe koszty wysyłki zawierają koszt opakowania, przygotowania paczki oraz transportu.
Nie wysyłamy towaru za pobraniem.

CENNIK PRZESYŁEK:
Kurier InPost, DPD lub inny: 16,00 zł  (czas realizacji przez firmę kurierską 1-2 dni od nadania paczki)
Kurier InPost, DPD lub inny: 25,00 zł – podane koszty dotyczą wysyłki planu stołów oraz dużych przedmiotów  (czas realizacji przez firmę kurierską 1-2 dni od nadania paczki)
Paczkomaty InPost 15,00 zł (czas realizacji 1-3 dni od nadania paczki)

W przypadku niedostarczenia przesyłki nie wynikającej z winy Dalia, w imieniu kupującego możemy złożyć reklamację do właściwej firmy. Jeżeli paczka dotrze do Państwa w naruszonym opakowaniu należy w momencie odbioru przesyłki spisać z kurierem protokół szkody. W innym przypadku nie będzie możliwości pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. W przypadku przesyłki za pośrednictwem paczkomatów InPost, przy odbiorze należy zgłosić uwagi do paczki jeżeli jest ona w naruszonym stanie.
Odbiór osobisty: Zamówienia przygotowywane są do odbioru w ciągu 1-3 dni roboczych. W przypadku artykułów na zamówienie do 10 dni roboczych od momentu akceptacji projektu. W osobnym e-mailu otrzymają Państwo wiadomość o tym, że towar czeka na odbiór w siedzibie Dalia przy ul. Józefa Dietla 44 w Krakowie. Klient  ma obowiązek odebrać osobiście zamówienie w ciągu dwóch tygodni od otrzymania informacji o jego ukończeniu i przygotowaniu do odbioru. Termin ten może ulec wydłużeniu za zgodą sprzedawcy. Możliwość późniejszego odbioru musi być spisane na specjalnym oświadczeniu. Zamówienia nieodebrane w ciągu 2 tygodni lub wcześniej ustalonego na oświadczeniu terminu są niszczone i wyrzucane.
W naszym salonie w Krakowie można także dokonać dodatkowego zakupu poza odbiorem zamówienia internetowego, przypominamy jednak, że ceny w sklepie stacjonarnym mogą się nieznacznie różnić się od cen w sklepie internetowym.

§4
Reklamacje
Reklamacje przyjmujemy w terminie 14 dni od dostarczenia przesyłki do zamawiającego. Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni roboczych. W przypadku niezgodności towaru ze składanym zamówieniem, prosimy o kontakt e-mailowy, telefoniczny lub listowny. Po otrzymaniu od Państwa przesyłki, jeśli reklamacja będzie zasadna, przesyłamy nowy identyczny produkt, lub zwracamy na konto zamawiającego kwotę równą wartości produktu i poniesionych kosztów przesyłki zwrotnej (w kwocie najtańszej wysyłki dostępnej w naszym sklepie internetowym 16 zł). Dalia nie odpowiada za dodatkowe koszty wynikające na skutek błędnej realizacji zamówienia, a tylko zwraca sumę wartości reklamowanych produktów i kosztów jego odesłania. Prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie. Jeżeli zwracany przedmiot wróci do nas uszkodzony, nie będziemy mogli zwrócić Państwu pieniędzy za zakupiony towar
Warunki przechowywania produktów wykonanych z kartonów/papierów:
1. Nie narażać na czynniki zewnętrzne tj. wysoka temperatura, niska temperatura, deszcz, śnieg, mróz, nasłonecznienie, upał
2. Nie przechowywać w nadmiernie wilgotnych warunkach
3. Nie przechowywać w okolicy grzejników, kaloryferów i lamp
Firma Dalia nie odpowiada za wady powstałe na skutek złego przechowywania produktów z kartonów, papierów. Reklamacje z tego tytułu są bezzasadne i nie będą uwzględniane.
Reklamacji nie podlegają produkty wykonywane na zamówienie i personalizowane
(zaproszenia, winietki, menu, zawieszki, plany stołów itp.) jeśli:
1.      Treść zaproszeń jest zgodna z zaakceptowanym projektem.
2.      Klient przedstawi dodatkowe poprawki po wcześniejszym zaakceptowaniu projektu.
3.      Klient przesłał listę gości z błędami i taka lista została wydrukowana w zaproszeniach.

§5
Odstąpienie od umowy
Kupujący (konsument) w ciągu 14 dni od daty zakupu ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość – ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827). W takim przypadku klient odsyła na podany adres „ Dalia” ul. Józefa Dietla 44 Kraków na swój koszt zamówiony towar w stanie nienaruszonym wraz z załączonym pismem informującym o zwrocie towaru z numerem konta, na który ma być dokonany przelew w terminie 14 dni od otrzymania produktu. Dalia w ciągu 14 dni zwróci kwotę równą wartości zwróconego towaru oraz kosztów przesyłki najtańszą dostępną opcją w wysokości 13 zł . Towar musi być w stanie niewskazującym na jego użytkowanie, w oryginalnym opakowaniu i oczywiście nieuszkodzony, dlatego prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia.
Jeśli otrzymamy uszkodzony w transporcie towar, nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości.
Przypominamy, że zgodnie z prawem zwrotowi nie podlegają artykuły wykonane na zamówienie oraz personalizowane takie jak zaproszenia, winietki, zawieszki na alkohol itp.
Zwrot środków następuje tym samym kanałem, którym przeprowadzona była płatność. W przypadku płatności przelewem zwrócimy pieniądze na konto, z którego dokonano wpłaty, natomiast w przypadku płatności gotówką otrzymają Państwo zwrot pieniędzy w naszej siedzibie w Krakowie przy ulicy Józefa Dietla 44.
Informujemy, że zaliczki pobrane na poczet zamówionych produktów są bezzwrotne. Nie ma możliwości zwrotu zaliczki pobranej na poczet wykonania zaproszeń ślubnych i innych przedmiotów wykonywanych na zamówienie.
W dniu złożenia zamówienia i opłacenia zaliczki zamawiane są materiały niezbędne do wykonania zamówionych produktów. W związku z tym przy rezygnacji z zamówienia zaliczka nie podlega zwrotowi.

§6
Koszty dodatkowe
Przy zamówieniu 30 sztuk zaproszeń projekt wykonywany jest gratis.
Przy zamówieniu poniżej 20-29 sztuk zaproszeń projekt jest płatny 50 zł
Personalizacja listy jest płatna 1 zł za sztukę
Projekt obcojęzyczny jest płaty dodatkowo 50 zł
Nie wykonujemy zamówień poniżej 20 sztuk
Do projektu zaproszeń można zgłaszać dowolne poprawki.

§7
Dodruk zaproszeń, winietek i innych do wcześniejszych zamówień
Jeśli zabraknie Państwu zamówionych u nas zaproszeń czy winietek możemy wykonać dodruk za dodatkową opłatą. Minimalna ilość zaproszeń i winietek do druku to 10 sztuk. Należy również doliczyć jednorazową opłatę w wysokości 25 zł za dodruk. Dodatkowej opłaty za dodruk w wysokości 25 zł nie pobieramy przy domówieniu minimum 30 sztuk.

§8
Zamówienie próbek

Zamówienie zaproszeń poniżej 10 sztuk traktowane jest jako zamówienie próbek. Cena próbki to 14,90 zł. Próbki wysyłamy z przykładowym tekstem, niespersonalizowane, kolorystyka również jest przykładowa. Klient może poprosić o próbkę w wybranej przez siebie kolorystyce. Próbka zostanie wykonana zgodnie z zaleceniami klienta jeżeli materiały potrzebne do jej wykonania posiadamy na stanie w salonie. Jeżeli ich nie posiadamy, wysyłamy próbkę w innej kolorystyce lub na życzenie klienta zamawiamy potrzebne materiały. W tym przypadku koszt ich zamówienia ponosi klient. Jest on ustalany indywidualnie. Próbki mogą zostać spersonalizowane zgodnie z życzeniem klienta tzn. mogą wybrać Państwo teksty, wiersze, czcionki oraz grafiki. Za wykonanie projektu graficznego w PDF pobierana jest opłata w wysokości 50 zł. Do projektu mogą Państwo zgłaszać bezpłatnie poprawki.
W przypadku zaproszeń próbnych nie obowiązuje limit minimalnego zamówienia. Mogą Państwo zamówić kilka różnych zaproszeń próbnych, które wyślemy w jednej przesyłce. Cena zaproszeń próbnych to 14,90 zł za sztukę, cena próbnej zawieszki, winietki to 7,50 zł

§9
Etapy i terminy realizacji

Zamówienia w trybie standardowym

1. Złożenie zamówienia, wybór szczegółów, płatność
Po dokonaniu zakupu na stronie internetowej lub poprzez wiadomość email prosimy o wybór czcionek, wierszy, kolorystyki papierów, wstążek oraz przesłanie uzupełnionego swoimi danymi tekstu zaproszeń. Informacje te należy przesłać na adres dalia.krakow@gmail.com W tytule wiadomości proszę wpisać imię i nazwisko osoby zamawiającej. Zamówienie należy opłacić przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem strony przelewy24.
2. Projektowanie i akceptacja projektu
Po otrzymaniu zamówienia wraz z mailem zawierającym niezbędne dane oraz po zaksięgowaniu płatności wykonujemy projekt w terminie do 3 dni roboczych. Do projektu bez dodatkowych kosztów można wprowadzać poprawki. Prosimy o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności danych przed akceptacją, ponieważ po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania żadnych zmian.
Projekt otrzymują Państwo gratis przy zamówieniu minimum 30 sztuk zaproszeń. Przy zamówieniu mniejszej ilości zaproszeń projekt płatny jest dodatkowo 50 zł. Jest to jednorazowa opłata. Wykonujemy również zaproszenia z obcojęzycznymi tekstami. Cena projektu w języku obcym to 50 zł.
Przy zamówieniu zaproszeń oraz menu zawsze otrzymują Państwo projekt. W przypadku innych zamówionych przedmiotów takich jak: zawieszki, winietki, numery stołów, bileciki itd, projekty przesyłamy na życzenie klienta.
3. Przesłanie listy gości
Zaproszenia możemy wykonać wykropkowane – do ręcznego wpisania gości lub personalizowane zgodnie z przesłaną listą gości. Aby nie opóźnić realizacji zamówienia listę gości musimy otrzymać najpóźniej w momencie akceptacji projektu.
Listę gości należy przesłać w formie odmienionej, dostosowanej do treści zaproszenia. Nie odpowiadamy za błędy w przesłanej liście gości. Imiona i nazwiska kopiujemy, a nie przepisujemy dlatego nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowo przesłane dane. Klient ponosi odpowiedzialność za przesłaną listę.
Przykład prawidłowo sporządzonej listy gości:
Annę i Marcina Kowalskiego
Marię Czarnecką wraz z dziećmi
Agnieszkę i Pawła Szewczyk
Kingę Rachwał wraz z osobą towarzyszącą
Prosimy nie numerować listy oraz nie umieszczać kropek. Jeśli zdecydują się Państwo na zamówienie zaproszeń spersonalizowanych prosimy o rozważenie kupna kilku zaproszeń awaryjnych bez personalizacji gości, z doświadczenia wiemy że często się przydają. Dzięki temu zaoszczędzą Państwo czas oraz zmniejszą koszty. Personalizacja listy gości jest płatna 1 zł do każdego zaproszenia.
4. Wydruk zaproszeń
Po akceptacji projektu i otrzymaniu listy gości przystępujemy do wydruku zaproszeń. Czas wydruku to do 10 dni roboczych od momentu akceptacji projektu
5. Wysyłka lub odbiór osobisty
Gdy tylko zaproszenia będą gotowe poinformujemy Państwa mailowo o terminie odbioru osobistego. Przesyłka kurierska – czas dostarczenia to 1-2 dni robocze, przesyłka paczkomaty InPost 1-3 dni robocze.
Termin realizacji zaproszeń oraz menu weselnego to 10 dni roboczych od akceptacji projektu. Termin realizacji pozostałych dodatków takich jak: winietki, zawieszki, plan stołów, numery stołów, pudełka na koperty, pudełka na ciasto itd. to 10 dni roboczych od przesłania danych.

Zamówienia w trybie expresowym ( za dopłatą 50% wartości zamówienia)
Termin realizacji całego zamówienia od jego złożenia do wydruku zaproszeń to 3 do maksymalnie 5 dni roboczych (wliczone jest w niego projektowanie zaproszenia). Czas wykonania uzależniony jest od dostępności wybranych materiałów oraz sprawnej wymiany informacji. W celu ustalenia konkretnego dnia odbioru/wysyłki zaproszeń w trybie express prosimy o kontakt przed zakupem. Za tryb express doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 50% wartości zamówienia. Dopłaty za tryb express należy dokonać przelewem na konto bankowe.

Zamówienia w trybie 24h – 48h (za dopłatą 100% wartości zamówienia). Przy wyborze tego terminu realizacji prosimy o kontakt w celu ustalenia czy wykonanie takiego zamówienia jest możliwe.

§10
Jak sporządzić listę gości
Prosimy aby imiona i nazwiska były w formie odmienionej, umieszczone w kolumnie jedno pod drugim. Nie ingerujemy w wysłaną przez państwa listę, nic w niej nie zmieniamy, dlatego bardzo prosimy o dokładne jej sprawdzenie przed wysłaniem do realizacji.
Przykładowa lista gości:
Annę i Marcina Kowalskiego
Marię Czarnecką wraz z dziećmi
Agnieszkę i Pawła Szewczyk
Kingę Rachwał wraz z osobą towarzyszącą
Prosimy nie numerować listy oraz nie umieszczać kropek.

§11
Różnice w kolorach
Kolory artykułów mogą się nieznacznie różnić u każdego oglądającego i często zależą od ustawień monitora.  Staramy się jak najlepiej przedstawić naszą ofertę. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy pytać, postaramy się opisać dokładniej dany kolor lub jego charakterystykę.
Przypominamy także, że produkty wykonane ręcznie  mogą się nieznacznie różnić od siebie, kolorem, wielkością lub kształtem. Zaproszenia oraz inne dodatki wykonywane są ręcznie w związku z czym dopuszczalne są niewielkie różnice między poszczególnymi sztukami. Dopuszczalne różnice w nachyleniu druku to 5 mm.

§12
Nieodebrana przesyłka
W przypadku gdy zamawiający nie odebrał przesyłki (np. był nieobecny), DALIA  ma prawo domagać się zwrotu kosztów wysłania i powrotu paczki. Zamówienie na życzenie klienta może być anulowane. Jeśli miała miejsce wcześniejsza wpłata od zamawiającego, to zwracamy kwotę wpłaty pomniejszoną o koszty powrotu paczki. Gdy natomiast klient nadal akceptuje zamówienie, paczka zostaje ponownie wysłana w momencie zaksięgowania wpłaty za ponowne wysłanie przesyłki.

§13
Dane osobowe
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności, która znajduje się pod następującym adresem:

Polityka prywatności i RODO

§14
Odmowa realizacji zamówienia
Sklep Dalia zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

§15
Rabaty
Przy dużym zamówieniu mogą otrzymać Państwo rabat, jego wartość uzgadniamy indywidualnie.
Oferty promocyjne dotyczą zakupu przez stronę internetową.

§16
Paragon, faktura
Do każdego zamówienia dołączony jest paragon. Na życzenie klienta wystawiamy VAT. Jeżeli klient życzy sobie wystawienia faktury musi poinformować nas o tym nie później niż w momencie zakupu oraz podać numer NIP.