Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem. Dokonanie zakupu lub rejestracja w serwisie jest równoznaczne z jego akceptacją

§ 1
Informacje podstawowe
Centrum-slubne.dalia.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Anna Czarnecka-Dembińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Anna Czarnecka- Dembińska Dalia w Krakowie przy ul. Królowej Jadwigi 14, 30-202, wpisaną do CEIDIG. Regulamin określa zasady zawierania transakcji w sklepie centrum-slubne.dalia.pl

§2
Termin realizacji zamówienia
Zamówienia wysyłane są  w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili zaksięgowania  wpłaty, najdalej do 10 dni roboczych od momentu akceptacji projektu w przypadku produktów na zamówienie. W przypadku pilnych zamówień prosimy zawrzeć taką informację w komentarzu zamówienia. W przypadku braku towaru w magazynie Dalia lub u producenta i wydłużonego czasu realizacji zamówienia, klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailem o przewidywanym terminie wysyłki lub niemożliwości realizacji zamówienia. Dołożymy wszelkich starań, aby zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.

§3
Dostawa i płatność
Paczki wysyłamy w każdy dzień roboczy. Po wysyłce  każdy klient zostaje o tym poinformowany drogą elektroniczną. W przypadku opóźnienia w dostawie paczki prosimy o kontakt. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy przez zamawiającego. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki wynikające z opóźnień  firmy kurierskiej lub innej firmy realizującej dostarczanie przesyłek.

Płatności prosimy kierować na nr konta w Idea Banku:
57195000012006002020830001
Anna Czarnecka-Dembińska Dalia
ul. Królowej Jadwigi 14 30-202 Kraków
W tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko zamawiającego bądź numer zamówienia.
Poniższe koszty wysyłki zawierają koszt opakowania, przygotowania paczki oraz transportu.
Nie wysyłamy towaru za pobraniem.
CENNIK PRZESYŁEK:
Kurier DPD: 18,00 zł  (czas realizacji przez firmę kurierską 1-2 dni od nadania paczki)
Kurier DPD: 25,00 zł – podane koszty dotyczą wysyłki planu stołów oraz dużych przedmiotów  (czas realizacji przez firmę kurierską 1-2 dni od nadania paczki)
Paczkomaty InPost 13,00 zł (czas realizacji 2-3 dni od nadania paczki)

W przypadku niedostarczenia przesyłki nie wynikającej z winy Dalia, w imieniu kupującego składamy reklamację do właściwej firmy. Jeżeli paczka dotrze do Państwa w naruszonym opakowaniu należy w momencie odbioru przesyłki spisać z kurierem protokół szkody. W innym przypadku nie będzie możliwości pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. W przypadku przesyłki za pośrednictwem paczkomatów InPost, przy odbiorze należy zgłosić uwagi do paczki jeżeli jest ona w naruszonym stanie.
Odbiór osobisty: Zamówienia przygotowywane są do odbioru w ciągu 1-3 dni roboczych. W przypadku artykułów na zamówienie do 10 dni roboczych od momentu akceptacji projektu. W osobnym e-mailu otrzymają Państwo wiadomość o tym, że towar czeka na odbiór w siedzibie Dalia przy ul. Królowej Jadwigi 14 w Krakowie. Klient  ma obowiązek odebrać osobiście zamówienie w ciągu dwóch tygodni od otrzymania informacji o jego ukończeniu i przygotowaniu do odbioru. Termin ten może ulec wydłużeniu za zgodą sprzedawcy. Możliwość późniejszego odbioru musi być spisane na specjalnym oświadczeniu. Zamówienia nieodebrane w ciągu 2 tygodni lub wcześniej ustalonego na oświadczeniu  terminu są niszczone i wyrzucane.
W naszym salonie w Krakowie można także dokonać dodatkowego zakupu poza odbiorem zamówienia internetowego, przypominamy jednak, że ceny w sklepie stacjonarnym mogą się nieznacznie różnić się od cen w sklepie internetowym.

§4
Reklamacje
Reklamacje przyjmujemy w terminie 14 dni od dostarczenia przesyłki do zamawiającego. Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni roboczych. W przypadku niezgodności towaru ze składanym zamówieniem, prosimy o kontakt e-mailowy, telefoniczny lub listowny. Po otrzymaniu od Państwa przesyłki, jeśli reklamacja będzie zasadna, przesyłamy nowy identyczny produkt, lub zwracamy na konto zamawiającego kwotę równą wartości produktu i poniesionych kosztów przesyłki zwrotnej (w kwocie najtańszej wysyłki dostępnej w naszym sklepie internetowym 13 zł). Dalia nie odpowiada za dodatkowe koszty wynikające na skutek błędnej realizacji zamówienia, a tylko zwraca sumę wartości reklamowanych produktów i kosztów jego odesłania. Prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie. Jeżeli zwracany przedmiot wróci do nas uszkodzony, nie będziemy mogli zwrócić Państwu pieniędzy za zakupiony towar
Warunki przechowywania produktów wykonanych z kartonów/papierów:
1. Nie narażać na czynniki zewnętrzne tj. wysoka temperatura, niska temperatura, deszcz, śnieg, mróz, nasłonecznienie, upał
2. Nie przechowywać w nadmiernie wilgotnych warunkach
3. Nie przechowywać w okolicy grzejników, kaloryferów i lamp
Firma Dalia nie odpowiada za wady powstałe na skutek złego przechowywania produktów z kartonów, papierów. Reklamacje z tego tytułu są bezzasadne i nie będą uwzględniane.
Reklamacji nie podlegają produkty wykonywane na zamówienie i personalizowane
(zaproszenia, winietki, menu, zawieszki, plany stołów itp.) jeśli:
1.      Treść zaproszeń jest zgodna z zaakceptowanym projektem.
2.      Klient przedstawi dodatkowe poprawki po wcześniejszym zaakceptowaniu projektu.
3. Klient przesłał listę gości z błędami i taka lista została wydrukowana w zaproszeniach.

§5
Odstąpienie od umowy
Kupujący (konsument) w ciągu 14 dni od daty zakupu ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość – ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827). W takim przypadku klient odsyła na podany adres „ Dalia” ul Królowej Jadwigi 14 Kraków na swój koszt zamówiony towar w stanie nienaruszonym wraz z załączonym pismem informującym o zwrocie towaru z numerem konta, na który ma być dokonany przelew w terminie 14 dni od otrzymania produktu. Dalia w ciągu 14 dni zwróci kwotę równą wartości zwróconego towaru oraz kosztów przesyłki najtańszą dostępną opcją w wysokości 13 zł . Towar musi być w stanie niewskazującym na jego użytkowanie, w oryginalnym opakowaniu i oczywiście nieuszkodzony, dlatego prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia.
Jeśli otrzymamy uszkodzony w transporcie towar, nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości.
Przypominamy, że zgodnie z prawem zwrotowi nie podlegają artykuły wykonane na zamówienie oraz personalizowane takie jak zaproszenia, winietki, zawieszki na alkohol itp.
Zwrot środków następuje tym samym kanałem, którym przeprowadzona była płatność. W przypadku płatności przelewem zwrócimy pieniądze na konto, z którego dokonano wpłaty, natomiast w przypadku płatności gotówką otrzymają Państwo zwrot pieniędzy w naszej siedzibie w Krakowie przy ulicy Królowej Jadwigi 14.
Informujemy, że zaliczki pobrane na poczet zamówionych produktów są bezzwrotne. Nie ma możliwości zwrotu zaliczki pobranej na poczet wykonania zaproszeń ślubnych i innych przedmiotów wykonywanych na zamówienie.
W dniu złożenia zamówienia i opłacenia zaliczki zamawiane są materiały niezbędne do wykonania zamówionych produktów. W związku z tym przy rezygnacji z zamówienia zaliczka nie podlega zwrotowi.

§6
Koszty dodatkowe
Przy zamówieniu 30 sztuk zaproszeń projekt wykonywany jest gratis.
Przy zamówieniu poniżej 30 sztuk zaproszeń projekt jest płatny 25 zł
Przy zamówieniu minimum 50 sztuk zaproszeń personalizacja listy gości jest gratis
Przy zamówieniu poniżej 50 sztuk zaproszeń personalizacja listy jest płatna 50 groszy za sztukę
Projekt obcojęzyczny jest płaty dodatkowo 25 zł
Przy zamówieniach od 10 do 30 sztuk klient oprócz kosztu wykonania projektu ponosi dodatkową opłatę w wysokości 30% wartości zamówienia.
Nie wykonujemy zamówień poniżej 10 sztuk
Do projektu zaproszeń można zgłaszać dowolne poprawki. Gratis projekt poprawiamy dwukrotnie, a więc w cenie mają Państwo projekt podstawowy oraz dwa dodatkowe na poprawki. Trzecia i każda kolejna poprawka to koszt 15 zł.

§7
Dodruk zaproszeń, winietek i innych do wcześniejszych zamówień
Jeśli zabraknie Państwu zamówionych u nas zaproszeń czy winietek możemy wykonać dodruk za dodatkową opłatą. Minimalna ilość zaproszeń i winietek do druku to 10 sztuk. Należy również doliczyć jednorazową opłatę w wysokości 25 zł za dodruk. Dodatkowej opłaty za dodruk w wysokości 25 zł nie pobieramy przy domówieniu minimum 30 sztuk.

§8
Zamówienie próbek

Zamówienie zaproszeń poniżej 10 sztuk traktowane jest jako zamówienie próbek. Cena próbki to cena zaproszenia plus 5 zł. Próbki wysyłamy z przykładowym tekstem, niespersonalizowane, kolorystyka również jest przykładowa. Klient może poprosić o próbkę w wybranej przez siebie kolorystyce. Próbka zostanie wykonana zgodnie z zaleceniami klienta jeżeli materiały potrzebne do jej wykonania posiadamy na stanie w salonie. Jeżeli ich nie posiadamy, wysyłamy próbkę w innej kolorystyce lub na życzenie klienta zamawiamy potrzebne materiały. W tym przypadku koszt ich zamówienia ponosi klient. Jest on ustalany indywidualnie. Próbki mogą zostać spersonalizowane zgodnie z  życzeniem klienta tzn. mogą wybrać Państwo teksty, wiersze, czcionki oraz grafiki. Za wykonanie projektu graficznego w PDF pobierana jest opłata w wysokości 25 zł. Do projektu mogą Państwo zgłaszać bezpłatnie 2 poprawki. Każda kolejna zmiana projektu to dopłata w wysokości 15 zł.
W przypadku zaproszeń próbnych nie obowiązuje limit minimalnego zamówienia. Mogą Państwo zamówić kilka różnych zaproszeń próbnych, które wyślemy w jednej przesyłce. Cena zaproszeń próbnych jak również zawieszki, winietki to cena zaproszenia (winietki, zawieszki) + 5 zł doliczane do każdej sztuki
Przykład:
Cena zaproszenia 3,50 zł + 5 zł opłata za próbkę = 8,50 zł cena zaproszenia próbnego
Koszt wysyłki nie zmienia się i jest zależny od rodzaju przesyłki.
Termin wysyłki próbki to do 10 dni roboczych.

§9
Etapy i terminy realizacji

Zamówienia w trybie standardowym

1. Złożenie zamówienia, wybór szczegółów, płatność
Po dokonaniu zakupu na stronie internetowej lub poprzez wiadomość email prosimy o wybór czcionek, wierszy, kolorystyki papierów, wstążek oraz przesłanie uzupełnionego swoimi danymi tekstu zaproszeń. Informacje te należy przesłać na adres dalia.krakow@gmail.com W tytule wiadomości proszę wpisać imię i nazwisko osoby zamawiającej. Zamówienie należy opłacić przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem strony przelewy24.
2. Projektowanie i akceptacja projektu
Po otrzymaniu zamówienia wraz z mailem zawierającym niezbędne dane oraz po zaksięgowaniu płatności wykonujemy projekt w terminie do 3 dni roboczych. Do projektu bez dodatkowych kosztów można wprowadzać poprawki dwukrotnie. Kolejne poprawki płatne są 15 zł. Prosimy o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności danych przed akceptacją, ponieważ po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania żadnych zmian.
Projekt otrzymują Państwo gratis przy zamówieniu minimum 30 sztuk zaproszeń. Przy zamówieniu mniejszej ilości zaproszeń projekt płatny jest dodatkowo 25 zł. Jest to jednorazowa opłata. Wykonujemy również zaproszenia z obcojęzycznymi tekstami. Cena projektu w języku obcym to 25 zł.
Przy zamówieniu zaproszeń oraz menu zawsze otrzymują Państwo projekt. W przypadku innych zamówionych przedmiotów takich jak: zawieszki, winietki, numery stołów, bileciki itd, projekty przesyłamy na życzenie klienta.
3. Przesłanie listy gości
Zaproszenia możemy wykonać wykropkowane – do ręcznego wpisania gości lub personalizowane zgodnie z przesłaną listą gości. Aby nie opóźnić realizacji zamówienia listę gości musimy otrzymać najpóźniej w momencie akceptacji projektu.
Listę gości należy przesłać w formie odmienionej, dostosowanej do treści zaproszenia. Nie odpowiadamy za błędy w przesłanej liście gości. Imiona i nazwiska kopiujemy, a nie przepisujemy dlatego nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowo przesłane dane. Klient ponosi odpowiedzialność za przesłaną listę.
Przykład prawidłowo sporządzonej listy gości:
Annę i Marcina Kowalskiego
Marię Czarnecką wraz z dziećmi
Agnieszkę i Pawła Szewczyk
Kingę Rachwał wraz z osobą towarzyszącą
Prosimy nie numerować listy oraz nie umieszczać kropek. Jeśli zdecydują się Państwo na zamówienie zaproszeń spersonalizowanych prosimy o rozważenie kupna kilku zaproszeń awaryjnych bez personalizacji gości, z doświadczenia wiemy że często się przydają. Dzięki temu zaoszczędzą Państwo czas oraz zmniejszą koszty. Przy zamówieniu minimum 50 sztuk zaproszeń personalizacja listy gości jest gratis. Poniżej tej ilości doliczana jest dodatkowa opłata 50 groszy do każdego zaproszenia.
4. Wydruk zaproszeń
Po akceptacji projektu i otrzymaniu listy gości przystępujemy do wydruku zaproszeń. Czas wydruku to do 10 dni roboczych od momentu akceptacji projektu
5. Wysyłka lub odbiór osobisty
Gdy tylko zaproszenia będą gotowe poinformujemy Państwa mailowo o terminie odbioru osobistego. Przesyłka kurierska – czas dostarczenia to 1-2 dni robocze, przesyłka paczkomaty InPost 1-3 dni robocze.
Termin realizacji zaproszeń oraz menu weselnego to 10 dni roboczych od akceptacji projektu. Termin realizacji pozostałych dodatków takich jak: winietki, zawieszki, plan stołów, numery stołów, pudełka na koperty, pudełka na ciasto itd. to 10 dni roboczych od przesłania danych.

Zamówienia w trybie expressowym ( za dopłatą 30% wartości zamówienia)
Termin realizacji całego zamówienia od jego złożenia do wydruku zaproszeń to 3 do maksymalnie 5 dni roboczych (wliczone jest w niego projektowanie zaproszenia). Czas wykonania uzależniony jest od dostępności wybranych materiałów oraz sprawnej wymiany informacji. W celu ustalenia konkretnego dnia odbioru/wysyłki zaproszeń w trybie express prosimy o kontakt przed zakupem. Za tryb express doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 30% wartości zamówienia. Dopłaty za tryb express należy dokonać przelewem na konto bankowe.

§10
Jak sporządzić listę gości
Prosimy aby imiona i nazwiska były w formie odmienionej, umieszczone w kolumnie jedno pod drugim. Nie ingerujemy w wysłaną przez państwa listę, nic w niej nie zmieniamy, dlatego bardzo prosimy o dokładne jej sprawdzenie przed wysłaniem do realizacji.
Przykładowa lista gości:
Annę i Marcina Kowalskiego
Marię Czarnecką wraz z dziećmi
Agnieszkę i Pawła Szewczyk
Kingę Rachwał wraz z osobą towarzyszącą
Prosimy nie numerować listy oraz nie umieszczać kropek.

§11
Różnice w kolorach
Kolory artykułów mogą się nieznacznie różnić u każdego oglądającego i często zależą od ustawień monitora.  Staramy się jak najlepiej przedstawić naszą ofertę. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy pytać, postaramy się opisać dokładniej dany kolor lub jego charakterystykę.
Przypominamy także, że produkty wykonane ręcznie  mogą się nieznacznie różnić od siebie, kolorem, wielkością lub kształtem. Zaproszenia oraz inne dodatki wykonywane są ręcznie w związku z czym dopuszczalne są niewielkie różnice między poszczególnymi sztukami. Dopuszczalne różnice w nachyleniu druku to 5 mm.

§12
Nieodebrana przesyłka
W przypadku gdy zamawiający nie odebrał przesyłki (np. był nieobecny), DALIA  ma prawo domagać się zwrotu kosztów wysłania i powrotu paczki. Zamówienie na życzenie klienta może być anulowane. Jeśli miała miejsce wcześniejsza wpłata od zamawiającego, to zwracamy kwotę wpłaty pomniejszoną o koszty powrotu paczki. Gdy natomiast klient nadal akceptuje zamówienie, paczka zostaje ponownie wysłana w momencie zaksięgowania wpłaty za ponowne wysłanie przesyłki.

§13
Dane osobowe
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności, która znajduje się pod następującym adresem (link do polityki prywatności i RODO)

§14
Odmowa realizacji zamówienia
Sklep Dalia zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

§15
Rabaty
Przy dużym zamówieniu mogą otrzymać Państwo rabat, jego wartość uzgadniamy indywidualnie.
Oferty promocyjne dotyczą zakupu przez stronę internetową.

§16
Paragon, faktura
Do każdego zamówienia dołączony jest paragon. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę dla sprzedawców przedmiotowo zwolnionych z podatku vat.

Cennik zmian w zaproszeniach
Dotyczy zmian w użytych materiałach
Zaproszenia mogą Państwo modyfikować według uznania. Cennik zawiera zmiany, które są dodatkowo płatne np. zmiany użytych materiałów do wykonania zaproszeń. Inne modyfikacje, nie zawarte w cenniku wyceniane są indywidualnie. Zmiana koloru papieru, wstążek oraz rodzaju kryształków są bezpłatne. Ceny dotyczą zmiany jednej sztuki zaproszenia.
Zmiana grubości wstążki
6 mm na 12 mm 20 groszy
12 mm na 25 mm 20 groszy
6 mm na 25 mm 40 groszy
Dodatkowe przewiązanie zaproszenia wstążką wiązaną
6 mm 40 groszy
12 mm 50 groszy
25 mm 70 groszy
Dodatkowe przewiązanie zaproszenia wstążką klejoną
6 mm 80 groszy
12 mm 1,00 zł
25 mm 1,20 zł
Zmiana rodzaju przewiązania wstążki z wiązanej na klejoną 40 groszy
Dodatkowe przewiązanie zaproszenia rafią lub sznurkiem 50 groszy
Zmiana wstążki na rafię 30 groszy
Dodatkowe doklejenie jednego dżeta (kryształka) 20 groszy
Dodatkowa wkładka (w modelu, w którym jej nie ma) wykonana z papieru wizytówkowego 170 g w kolorze białym lub ecru
90 groszy
Dodatkowa wkładka (w modelu, w którym jej nie ma) wykonana z papieru perłowego 120 g w kolorze białym lub ecru
1,20 zł
Zmiana wkładki z papieru wizytówkowego 170 g na papier perłowy 120 g
50 groszy
Zmiana papieru wizytówkowego na perłowy 250 g:
1,00 zł
Zmiana papieru wizytówkowego na ekologiczny:
50 groszy
Dodatkowa wkładka do zaproszenia w formacie 10 x 5,5 cm wykonana z:
a)    Papieru wizytówkowego 250 g 60 groszy
b)    Papieru ekologicznego 250 g 80 groszy
c)     Papieru perłowego 250 g 1,00 zł
Dodatkowy bilecik – etykieta do zawieszenia na wstążce lub przyklejenia:
a)    Papieru wizytówkowego 250 g 40 groszy
b)    Papieru ekologicznego 250 g 50 groszy
c)     Papieru perłowego 250 g 60 groszy
Nadruk dodatkowej strony w czerni 30 groszy
Nadruk dodatkowej strony w kolorze 1,00