Zamówienia w trybie standardowym

1. Złożenie zamówienia, wybór szczegółów, płatność
Po dokonaniu zakupu na stronie internetowej lub poprzez wiadomość email prosimy o wybór czcionek, wierszy, kolorystyki papierów, wstążek oraz przesłanie UZUPEŁNIONEGO SWOIMI DANYMI TEKSTU ZAPROSZEŃ. Informacje te należy przesłać na adres dalia.krakow@gmail.com W tytule wiadomości proszę wpisać imię i nazwisko osoby zamawiającej. Zamówienie należy opłacić przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem strony przelewy24.

2. Projektowanie i akceptacja projektu
Po otrzymaniu zamówienia wraz z mailem zawierającym niezbędne dane oraz po zaksięgowaniu płatności wykonujemy projekt w terminie do 3 dni roboczych. Do projektu bez dodatkowych kosztów można wprowadzać poprawki dwukrotnie. Kolejne poprawki płatne są 15 zł. Prosimy o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności danych przed akceptacją, ponieważ po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania żadnych zmian.
Projekt otrzymują Państwo gratis przy zamówieniu minimum 30 sztuk zaproszeń. Przy zamówieniu mniejszej ilości zaproszeń projekt płatny jest dodatkowo 25 zł. Jest to jednorazowa opłata. Wykonujemy również zaproszenia z obcojęzycznymi tekstami. Cena projektu w języku obcym to 25 zł.
Przy zamówieniu zaproszeń oraz menu zawsze otrzymują Państwo projekt. W przypadku innych zamówionych przedmiotów takich jak: zawieszki, winietki, numery stołów, bileciki itd, projekty przesyłamy na życzenie klienta.

3. Przesłanie listy gości
Zaproszenia możemy wykonać wykropkowane – do ręcznego wpisania gości lub personalizowane zgodnie z przesłaną listą gości. Aby nie opóźnić realizacji zamówienia listę gości musimy otrzymać najpóźniej w momencie akceptacji projektu.
Listę gości należy przesłać w formie odmienionej, dostosowanej do treści zaproszenia. Nie odpowiadamy za błędy w przesłanej liście gości. Imiona i nazwiska kopiujemy, a nie przepisujemy dlatego nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowo przesłane dane. Klient ponosi odpowiedzialność za przesłaną listę.

Przykład prawidłowo sporządzonej listy gości:
Annę i Marcina Kowalskiego
Marię Czarnecką wraz z dziećmi
Agnieszkę i Pawła Szewczyk
Kingę Rachwał wraz z osobą towarzyszącą
Prosimy nie numerować listy oraz nie umieszczać kropek. Jeśli zdecydują się Państwo na zamówienie zaproszeń spersonalizowanych prosimy o rozważenie kupna kilku zaproszeń awaryjnych bez personalizacji gości, z doświadczenia wiemy że często się przydają. Dzięki temu zaoszczędzą Państwo czas oraz zmniejszą koszty. Przy zamówieniu minimum 50 sztuk zaproszeń personalizacja listy gości jest gratis. Poniżej tej ilości doliczana jest dodatkowa opłata 50 groszy do każdego zaproszenia.

4. Wydruk zaproszeń
Po akceptacji projektu i otrzymaniu listy gości przystępujemy do wydruku zaproszeń. Czas wydruku to do 10 dni roboczych od momentu akceptacji projektu.

5. Wysyłka lub odbiór osobisty
Gdy tylko zaproszenia będą gotowe poinformujemy Państwa mailowo o terminie odbioru osobistego. Przesyłka kurierska – czas dostarczenia to 1-2 dni robocze, przesyłka paczkomaty InPost 1-3 dni robocze.

Termin realizacji zaproszeń oraz menu weselnego to 10 dni roboczych od akceptacji projektu. Termin realizacji pozostałych dodatków takich jak: winietki, zawieszki, plan stołów, numery stołów, pudełka na koperty, pudełka na ciasto itd. to 10 dni roboczych od przesłania danych.

Zamówienia w trybie expressowym ( za dopłatą 30% wartości zamówienia)

Termin realizacji całego zamówienia od jego złożenia do wydruku zaproszeń to 3 do maksymalnie 5 dni roboczych (wliczone jest w niego projektowanie zaproszenia). Czas wykonania uzależniony jest od dostępności wybranych materiałów oraz sprawnej wymiany informacji. W celu ustalenia konkretnego dnia odbioru/wysyłki zaproszeń w trybie express prosimy o kontakt przed zakupem. Za tryb express doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 30% wartości zamówienia. Dopłaty za tryb express należy dokonać przelewem na konto bankowe.